Реклама

вторник, 3 януари 2012 г.

Видове афилиейт маркетинг

Афилиейт маркетинга е техника за насърчаване на бизнеса, където приходите се поделят между търговеца и промоутъра на стоката.Или иначе казано, това е интернет базирана техника, чрез която филиалите на даден продукт са възнаградени за всеки свои клиент.

История на Афилиейт маркетинга
Партньорския маркетинг произлиза от практиката на разпределението на приходите.
CDNOW е първият уебсайт, който започва да предлага такъв вид разпределение на приходите.Това е музикално-ориентиран сайт, който дава възможност за промотиране на музикални клипове и албуми.

Видове Афилиейти

Партньорския маркетинг се отнася до практиката на бизнес обмен между онлайн бизнес и онлайн продажбите.Процентът на общата печалба зависи от размера на продажбите или от броя кликвания.Нека погледнем по-отблизо някои от най-важните форми на афилиейт маркетинга.

Pay-Per-Click
Този вид маркетинг се отнася за интернет реклама, в която рекламодателят плаща, ако потребителят кликне върху негова реклама.

Pay-Per-Sale
При този метод, филиала печели за всяка продажба, която е била изпратена от неговия сайт.

Pay-Per-Reg
В тази форма на афилиейт маркетинга, всеки път, когато клиентът се регистрира на сайта на търговеца като резултат от реклама от уебсайта на филиал, определена сума пари отиват във филиала.

0 коментара:

Публикуване на коментар