Афилиейт маркетинга е техника за насърчаване на бизнеса, където приходите се поделят между търговеца и промоутъра на стоката.Или иначе казано, това е интернет базирана техника, чрез която филиалите на даден продукт са възнаградени за всеки свои клиент.
История на Афилиейт маркетинга
Партньорския маркетинг произлиза от практиката на разпределението на приходите.
CDNOW е първият уебсайт, който започва да предлага такъв вид разпределение на приходите.Това е музикално-ориентиран сайт, който дава възможност за промотиране на музикални клипове и албуми.
Видове Афилиейти
Партньорския маркетинг се отнася до практиката на бизнес обмен между онлайн бизнес и онлайн продажбите.Процентът на общата печалба зависи от размера на продажбите или от броя кликвания.Нека погледнем по-отблизо някои от най-важните форми на афилиейт маркетинга.
Pay-Per-Click
Този вид маркетинг се отнася за интернет реклама, в която рекламодателят плаща, ако потребителят кликне върху негова реклама.
Pay-Per-Sale
При този метод, филиала печели за всяка продажба, която е била изпратена от неговия сайт.
Pay-Per-Reg
В тази форма на афилиейт маркетинга, всеки път, когато клиентът се регистрира на сайта на търговеца като резултат от реклама от уебсайта на филиал, определена сума пари отиват във филиала.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)